det borde vara förbjudet

hellu .. alltså jag älskar fan mitt jobb. En timmas tidigare lunch + att vi fick sluta en & en halv timma tidigare, hur underbart?! fyfan.. slappt som fan.

efter jobbet var jag påväg hem, och då såg jag mina älsklings barn som var ute och lekte på gården, var tvungen att gå dit. Har saknat,elias,anton och liv så mycket :) Först lekte jag krig med pojkarna, sprang runt på gården som en tok med en plast pistol i handen. Det var ju, kul! haha.. Sen gick jag upp till jennifer.. och direkt jag kommer in springer världens sötaste liv till mig och hoppar upp i min famn <3 åh, trodde nästan att hon hade glömt bort mig. haha.. så jag stannade där en stund =) Sen for jag hem och gjorde mig klar.. sen kom tobbe och hämtade mig så drog vi på marknaden.. fanns inte speciellt mycket.. hittade en snygg väska och ett par snygga bralls. Men dock har jag slut pengar, vågar inte fråga mamma heller eftersom jag har fått så mycket. Men skitsamma =) Får ju shoppa sen :D:D:D:D me like!

nu ska jag sluta pladdra.. har sovit en stund nu.. så jag ser ut som ett helvette, ska fräscha upp mig och sedan ska jag ut :) vi hörs väl sen babes ;) kyssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu