19:18

nu är klockan lite över sju.. sitter inne hos tobbe medans han är där ute. Funderar vad man kan hitta på idag. Kanske drar till trolltjärn,grillar och spelar volleyboll? fårvälse .. någonting måste göras :) Och gud vad avis jag är på natty och lukas som är i usa. Fast dock hade dom inte så bra väder.. men ändå! Jag ska dit någon gång i livet iallafall.. haha.

nu ska jag gå ut, orkar inte sitta inne och ruttna. Kände bara för att blogga lite! =)
men vi hörs ju sen;)





brist på bilder på tobbes dator =p
bara sånna som jag redan har laddat upp här :p
men ni får stå ut.. haha

kyssssssssssssssssssssss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu