torsdag

godmorgon :)

har nyss gjort mig, det var typ det värsta på länge. haha, Hade feber imorse när jag vakna, så tog jag en panodil och när febern går ner börjar man ju svettas.. fyfan, inte kul att föna & platta håret kan jag lova er.. haha


Försöker få tag på tobbe nu =p jag frågade han igår; ska jag ringa och väcka dig klockan åtta? jaaa gör det. haha, det är ju smart att han har på mobilen då. Äh, får ringa hem till han :p , vi ska fara till rättegången klockan nio, Lite nervöst men det kmr nog gå bra :) Önska mig lycka till ;)


Hörs när jag kommer hem :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu