torsdag

hej på er, och sorry för kass uppdatering

idag gick väl skolan sådär.. blev utelåsta från lektionen för att vi kom en minut försent.. sen blev jag arg också. Ids inte ta upp varför..

Men efter skolan for jag och natty på um iallafall.. tänkte just fara hem men då ringde natty och sa att hon var påväg till stan. Så vi gick dit åde.. och efter att vi hade varit där gick vi på stan en sväng med mamma & syster. Sen for natty hem och vi for till storheden. jag hittade då ingenting alls, köpte lite godis bara sen köpte vi french hotdog också (Y) =p sen släppte mamma av mig hos tobias syster.. tobbe&modig skulle klippa sig så jag passade på att vara med lilla mila, och gud så söt hon är :) hihi

och nu ska jag snart sussa.. om det nu kommer gå.
Är rätt deppig nu, men det ska nog gå..

pusshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu