söndag

hoff... äntligen hemma

Har jobbat från 09.00 till 18.00 idag.. jobbigt men det var ändå rätt kul =p var mycket folk så man hade alltid något att göra :) Men iaf, tobbe var snäll och hämtade mig, så vi for och köpte varsin bingolott, hämtade sara och sedan hemma till mig för att spela. Dock ingen vinst, haha. Tänkte se en film nu på nian men jag är alldeles för trött för det. Så jag ska snart lägga mig i sängen & sova. Det ska bli underbart skönt. Har sovit ca 6 timmar under helgen.. och det är inte så mycket. Nåjo, Förövrigt så har min helg varit great! :) Och nu orkar jag inte skriva mer för jag har ändå inget intressant att berätta. Så vi hörs imorgon, Puss & Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu