trötter

ja fyfan vad jag är trött.. blir nog en slödag idag..

och skolan börjar måndag =( fyfan vad trist, sommaren har seriöst bara runnit iväg..
aja, i maj fyller jag 18 så har ju något att se fram emot =) Ska börja med körkortet i god tid..
har inte övningskört på hela sommaren typ.. så ska ta tag i det nu.

nu ska jag ringa min mor och höra om jag kan få en slant så jag kan köpa mig en kalender tills skolan börjar, det är alltid bra att ha.. speciellt jag som är riktigt glömsk av mig..

nu ska jag gå ut och se vad tobias håller på med, sen ska vi fara hem till mig!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu