tisdag

hej :)

igår var jag med natty, hemma hos mig =p och sen efter nån timma kom tobbe och hämtade oss,så for vi till han en snabbis=p för han skulle duscha & äta, sen drog vi ut =) Träffade massa folk på brass, tex isssa :) Längesen jag träffade henne, så dt var roligt =) nåja, sen for vi och skjutsade johan genom driven för han ville ha maxmat, sen skjutsade vi han till notviken! :) och sen innan vi skulle hem for vi och skjutsade hem natttyyy :)

och snart ska jag dra mig mot skolan :p tobbe skjutsar mig, skönt som fan! Hatar att gå från bussen... haha, slö jag är ;) Men vi hörs lite senare :) Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu