sommar lista

måste ju göra en sånhär sommarlista

SOMMAR!
gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Jajamen!
vad önskar du att du gjort mindre? sovit bort dom soliga dagarna
hur tillbringade du midsommarafton? med mina vänner i nathalies stuga
blev du kär i sommar? det var jag redan innan
hur många förhållanden? 1
favoritprogram på tv? många olika =)
bästa boken du läste i sommar? har inte läst någon i sommar =p så det får bli alla frida tidningar
dog någon som stod dig nära? ja
vilka länder besökte du? finland.. hah
är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? jaa
vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? 25 juli, osv!
största misstaget? att slösa upp hela min lön så fort.
har du varit sjuk eller skadat dig? just nu är jag förskyld
Bästa köpet? skor,kläder,osv!
Vad spenderade du mest pengar på? kläder,skor,godis,mat, snus osv
gjorde någonting dig riktigt glad? jaa ;D
vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? finns massvis
va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? gladare, helt klart!
vad önskar du att du gjort mer? badat och solat
största musikaliska upptäckten? ingen
något du önskade och fick? ja :)
något du önskade dig men inte fick? jaa
vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? minns inte, tog det lungt eller nå
finns det något som skulle gjort din sommar bättre? nä jag vet inte :)
hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? min egna
vad fick dig att må bra? tobias <3
vem/vad saknade du? vissa av mina vänner
sommarens sötaste? babe
sommarens hetaste? tobias
sommarens största kärlek? tobias
sommarens besvikelse? kommer inte på något just nu
sommarens bästa? LK,mamma,tobias,yara, och alla soliga dagar!!!
sommarens snällaste? Alla mina nära och kära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu