proppmätt

Vi behövde inte hämta mamma och pappa =p mamma kunde köra bil..

så när dom kom hem, fick jag pengar till hårfärgen åde.. så jag anna och tobias for upp till ica och köpte hårfärg,snus,och så köpte vi en familjepizza! Gud så gott det var, är fan proppmätt nu. Det brann i en bil utanför ica, Det hade börjat brinna i huven, vet inte varför. Men tror då inte att någon hade tänt på eftersom att ägaren till bilen var där. Nåja, har nyss skrivit klart brevet om mig själv till min lärare, skrev på datorn och mejlade istället för att skriva för hand.

Nu ska jag se om min syster orkar hjälpa mig med håret.
Pussss











nu fick ni lite bilder också, finns nog fler. Men har dom inte ännu,
tjuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu