övningskört

hejjjjj :p

kom nyss hem.. har varit och övningskört med pappa :p var inne i stan, på storheden, mjölkudden osvosvosv =p gick väldigt bra, nu kan jag grejen! haha.. skulle få köra till piteå imorgon :p men mamma vågar inte åka med mig, F E G I S! haha..

ja, idag var vi ju på ormberget med klassen.. det var skitkul, haha gjorde massa övningar och andra aktiviteter, och vårat lag var bäst ;D dom blev impade! haha.

imorgon blir det ingen skola, eller jag är ledig :) så jag ska följa med mamma och pappa till piteå imorgon bitti, om jag tar mig upp =D Mamma ska till sjukhuset och kolla sin axel nu efter hon har opererat sig :p så att allt är ok åde.

sen på kvällen blir det middag med mina babeees ;D

nu ska jag ut en sväng :)
pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu