måndag

ska börja med att gratta matte som fyller 15 år idag :) Grattis,
(tobias lillebror)


vaknade 10:40 idag.. för att tobbe börja hoppa i sängen och jävlas, fan vad less jag blev. haha .. men då for vi iallafall till becka och hämtade min moppe, sen körde jag den hem till mig och tobbe körde hem våran bil =p håller på att sminka mig nu.. ska iväg med mamma till vetrinären och ta bort tindras stygn :) Sen ska jag till tobbe och fika å gratta matte.. :) och senare vettefan vad som händer..

igår var jag iallafall med natty och becka, vi var först hemma hos mig =) så började det regna och åska å skit.. så då låg vi och massera varandra, haha! Skönt var det. Sen tog vi das mopedos till becka och var där ett tag =) Sen vid elva kom mamma och hämtade mig och anna hos becka =p sen home.. tobbe kom efter ett tag och sov med mig <3 hih..

Nu ska jag göra mig fääärdig..
hörs sen;)



jävligt gammal bild,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu