man inser inte vad man har förrän man har förlorat det

precis så är det.. har suttit och tänkt på det. Jag fattar inte varför allting blev som det blev. Mycket beror ju på att jag själv har "tofflat" rätt mycket och det vet jag själv. Jag har gått miste om så mycket.. jag saknar alla mina vänner.. saknar när vi var med varandra hela tiden.. alla galna fester, sena nätter, och allt det där. Vill så himla gärna försöka fixa allting igen.. om det nu skulle gå. Finns så jävla många jag saknar, tex: Frida, amandala,ela, camilla, rebecka, amandali,ellenx2,linus,emma jaa.. många fler!!! Jag skulle ha insett tidigare. aja, finns inte så mycket man kan göra, förutom att försöka ta upp kontakten igen och börja umgås. allihopa tillsammans, som förut? det skulle inte sitta helt fel..

skönt att skriva av sig.. men allt jag har skrivit är sant.
gör otroligt ont att inse att man inte har er kvar som förut.


iallfall, ska hoppa i duschen nu och göra mig klar..
sen får vi se vad som händer..

och skolan börjar snart?! fyfan .. sommaren har gått fort som fan. Vill ha längre sommarlov, ellerhur?! hur skönt skulle inte det vara. Menmen, man får ju träffa vänner man inte har träffat på länge :) det är ju ett plus iaf. Nä, nu måste jag göra mig klar, känner mig fruktansvärt risig.. hörs senare säkert :)

lite nya/gammla bilder på pix :) > madde-n

pusssssssssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu