lördag

hejjjjjjjsan..

igår vid fyra for jaag och tobbe ut till klubbviken med mamma & pappa, och jag fick köra hela vägen dit ;D la till och allting! haha.. duktig jag! vi gick och la oss på stranden dirr, stekte ett tag, sen drog vi och trampade med trampbåten ^^ det var fan roligt.. haha, spec i vågorna ;D hah

sen blev vi hungriga, så jag mamma & babe gick och åt på restaurangen, för mig fick det bli en ceasar sallad med räkor & kyckling.. gott som fan var det. Även fast jag inte brukar tycka om räkor ;d

sen satt vi i granbergs båt och drack grogg.. sen vid tio fick jag köra hem båten igen ;d fast tobbe körde halva vägen ;) haha..

Nu är jag hemma, har ätit tacos osv.. och nu ska jag duscha.
ikv blir det lskfesten då min far ska spela..

pussssssssss

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Hoppas du får en underbar lördags kväll! =)

2009-08-08 @ 16:11:02
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu