k l u b b v i k e n < 3

hallåhallå :) Igår bestämde vi oss för att fara till klubbviken med mamma och pappa, skaburbian spelade där åså. Så vi for dit =) Hade en skit rolig kväll. Ela kom också dit <3 festade rätt hårt.. mitt huvud vill inte vara med idag kan jag då lova.. haha, fick panik igår också.. mitt pappa var lite för full.. så skulle han klättra in i båten, och vad tror ni han gör? Jo, han ramlar då på bommen och rakt ner i vattnet. väldigt lyckat.. han fick ett brutet revben på köpet! haha..

kom iallafall hem nyss, tog taxi från hamnen eftersom ingen kunde köra bil! Ska ta och göra mig nå nudlar snart, sen ta en dusch. det behövs, är risig som fan.. känns det som iaf. haha.. nämen, vi hörs sen :) har slängt in nå bilder på pixbox åså också. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu