helgen

hej på er babes..

i fredag var jag med natty isa och jennifer :) var hemma hos jennifer och käkade kyckling sallad osv. Fixade oss och sånt =) hade väldigt trevligt.. sen funderade vi på vart vi skulle ta vägen. Och vi beslutade oss för att fara hem till sven, så reed kom och hämtade oss och skjutsade oss dit :) där var massa trevliga folk och vi hade superkul! Lite dans blev det också, men det är ju ett måste :) For även till emil på skurholmen, och sen drog vi upp på berget.

igår var det cruising i boden, vi röjjde ju;) haha.. det var jag natty tobbe och maya :) sjöng för fulla muggar så nu är inte min hals på topp! haha.. men det var trevligt.. :) Kom typ hem vid två tiden.

nu ska jag och tobbe fara och hämta mamma och pappa,dom var ute med båten igår, och det slutade med att dom skulle sova över. Så dom drack väl säkert nån öl och kan inte köra idag. Tur att hon har oss då, eller ja.. tobbe :D haha. Ska även in på willys, ska köpa hårfärg :) Blir mörkbrunt igen.. trivs mycket bättre i det, och jag passar bättre i det. Saknar mitt mörka hår :) nåja, kanske köper nån godbit till filmen som vi ska hyra ocksåååå, mums!!! söndagar är så jävla bra. Och ett plus i kanten är att jag har sovmorgon till tolv imorgon :) nåja, vi hörs väl sen.. kommer nog lite bilder osv. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu