fredag baby

gud så skönt med fredag, plus att jag var ledig idag.

skulle ju följa med till piteå imorse, men sängen lockade mycket mer, varför kliva upp så tidigt när man är ledig? jag sov då ut till klokan tolv.. sen kom jag hem för en liten stund sen :) har varit på ica med mamma och handlat. Jag köpte lite saker till middagen ikv, som vi ska ha hos jennifer tror jag? aa, har för mig att natty sa det :) Så det ska bli mys.

ska ta och duscha åde snart =p jag segar annars, och jag måste ju bli klar nån gång idag.
men jag kan nog skriva några rader sen. ha det bra.. pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu