-

hej :) nu har jag varit hos farmor, och ätit mat och umgåtts med släkten från pappas sida :) det var väldigt kul att träffa mina tremänningar från cannada och dom andra :) mamma och pappa ska till cannada i maj.. och jag vill också följa!!! då är man ju 18 och allt ;d haha.. men jag kommer ha fullt upp med körtkortet då! så jag håller mig nog hemma;D

nu har tobbe precis kommit hit :) vi ska väll hitta på något.
ska inte vara ute nå länge, eftersom skolan börjar imorn, suck!

men nu ska jag sociala med honom :)
och tack ni som var med igår, för en trevlig kväll :)
bortsett från vissa saker, annars var det fuun ;D


pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu