UNDERBART VÄDER

gud så jävla bra fucking jävla väder, blir så GLAAAAAAAAD =)

hade nationella idag, det gick mkt bra (Y) kom nyss hem också.. har först gått på stan med amina och frida =) Sen for jag och frida till hertsön med henke =) Chillade i solen åså. sen for dom till stan ;b så jag gick och träffade amanda :) Sen när jag var på väg hem såg jag att emma,alicia och mange var vid ica så gick dit och sociala lite ;b Och nu sitter jag här, väntar på att tobbe ska sluta, så då ska jag ta moppen hem till han =p Pappa håller på att byta gasvajer,och så har han köpt en ny gas osv. =b så har jag ställt på den nyss.. så nu är det bara att tuta och köra =D najs..

hör av mej sen.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu