trött som fan

hejsan, just nu sitter jag vid datorn och ska snart sova.. är så jävla trött alltså.

idag for jag på stan vid halv fyra =) följde med anna till frissan, och medans hon klippte sig gick jag,mamma och sara till apoteket, så köpte vi allergi tabletter till mig ;b sen fick mamma tillbaka till anna, så jag och sara gick på stan och kollade, hon köpte ett par jeans och ett par tygskor =p Sen mötte vi johan så gick vi till max och åt =b gott var det. men måste fan sluta äta ute nu =b haha.. kommer ju bli fet till slut :) Men iaf.. träffade emma,alicia,amandali,linus,elleno och camilla på max också :) Sen tog jag bussen hem med dom.. :) Så.. ikväll har jag varit ute med alla tjejer, mycket trevligt var det :) haha. justja, det var några och spelade in en dokumentär film idag på ica, :b så jävla fult.. den skulle heta nå konstigt typ, rinkeby eller nå shit. kommer inte ihåg.. haha.. men det är ju fan sant, hertsön är typ som rinkeby. nämen.. man kan fan tro det!!! whatever. Gick iaf till rk med brudsen.. verkar vara soft där ändå. Bra att dom har öppet där när gården är stängt så att man har något att göra. =p Men sen kom martina och henri och hämtade mig och anna, for till tobbe ett tag =P Sen drog vi ut med mercan, skjutsade hem anna sen for vi på raggen en sväng :b träffade frida,bäckman och sara.. sen snurra vi ett tag till sen for alla hem :b och nu ska jag fan gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna innan jag somnar!

imorgon blir det att vara med tobbe när han slutar jobbet! Ska sova dära <3 trist att han jobbar nu, :/ aja, hinner nog vara med han lite iaf ;) Han ska ju bara jobba under däcksäsongen. Aja, hörs imorgon då. Puss på er, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu