söndag

hejsaaaaan

sitter hemma nu och knaprar på lite godis. gott som fan, =) Ska snart hämta tobbe så ska vi fara hem till mig och spela bingolotto ;> haha.. idag har vi varit ute en stund på dagen och glidit bil, trevlaaans

igår hade jag mycket roligt =) Ni som har varit i stan har kanske sett att vi har glidit tåg. haha... vi var typ 30bilar som körde efter varandra i ett tåg.. så jävla fult men fett skojj :) sen for vi till g-stad, hände lite tråkigheter åså men det är löst nu som tur är =p haha.. vad tänkte vi med ;) aja, =) Hade iallafall riktigt roligt bortsett från dedär tråkiga :)

nu tjatar min mor på mig att jag måste städa min garderob, men jag förstår henne, det ser förjävligt ut. sååå hejdååå

det kommer mer bilder sen också ;-b det där var i början och då var vi bara ca 10 bilar =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu