påsklov

fyfan vad härligt! nu är det påsklov och jag är hur glad som helst :) Kom iallafall hem från tobbe för ett tag sen, så nu sitter jag här vid datorn och har just ätit. köttsoppa, det var faktiskt riktigt gott! Ikväll vet jag inte ännu vad som händer, alla verkar bara fara iväg till stugor och grejer, tråkmånsar! Så jag ska iallafall vara med tobbe, får väl se om det finns nå roligt att göra :) annars blir det väl bara en lugn hemma kväll. Varken anna eller sara ska sova hemma, så ska höra med tobbe om vi ska sova hära ikväll :) se på film och så.

har som inget vettigt att skriva, så jag skriver nog ikväll.
ha det bra, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu