lördag

hej =D det blev att fara till happis igår ;D så martina ringde vid halv tre och sa att hon ville fara. Så vi stressade iväg dit :b medans tobbe och henri for och köpte alkohol gick jag och martina på skopunkten och ikea :D Jag köpte iallafall ingenting, men jag hittade ett par skor som jag ska köpa =) Ska dit igen om två veckor så. Kan lägga in en bild på skorna sen =D

vi kom hem vid nio, då drog vi alla till martina =) hade jättetrevligt =D blev en rätt sen kväll.. haha.
Men ikv ska vi bara ut och glida runt i stan och ta det lungt. blir nog najs..

ja vet att jag har varit kasss på att uppdatera. men så är de när man inte orkar sätta sig vid datorn =p
men jag skriver kanske ikv, får se =D Pussstjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu