ingen nalle

det känns helt tomt här hemma i huset.. nalle har ju farit till lillträsk nu. Vi tyckte att han behövde mycket mer tid åså. tror iallafall att han kommer få det bra där ute på landet, plus att dom som har nalle nu hade en till hund :) det är bra. då har han någon att leka med :) hihi <3

det blev inte att fara ut med frida =b hon skulle väl toffla;) så jag ska också göra det. Tobbe och grabbarna kommer och hämtar mig snart =b så ska jag å tobbe hem till han och mysa <3 säkert se någon film! Och ska även sova hemma idag tror jag.. får se hur jag gör :) kanske drar med honom hit! Hörs sen då.. bye

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu