godnatt

godkväll

har varit ute och övningskört i eftermiddags och det gick jättebra :) var och körde lite här och var, mot björx ådedära :b Sen kom jag hem klockan halv sju.. :) och då började jag baka,tobbe kom också där vid kvart i =) så.. då bakade vi kladdkaka, och medans den gräddades så spelade ju tobbe bingolotto, men dock ingen vinst den här gången! Bättre lycka nästa gång brukar man väll säga =b nåja, sen vid halv tio ville anna ha hämtning från fredrik så då övningskörde jag lite till :) Skjutsade hem tobbe också :) hihi..

nu är det dags för mig att sova så att jag orkar upp till skolan imorgon =b och nu blir det att plugga stenhårt alltså. Ca en månad kvar av skolan nu.. så det är bara att nöta :)

imorgon ska jag nog till hertsöträsk och grilla, mysigt =)
vi hörs imorgon. Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu