andra avenyn

är hos min babe nu, ska sova här åså=p kom just in, var ute en liten sväng med martina och henri. Så nu är vi hemma igen. har sett andra avenyn, fett bra avsnitt.. tråkigt att det var det sista =( kommer inga fler försän efter sommarn. det känns ju jävligt surt. Men så är det ibland.. =p Efter skolan idag så gick jag på stan en sväng, hittade mig en tunika åså =p skulle köpa klänningen dära, men det ska jag göra på måndag istället då jag får mina födelsedags pengar =) men nu ska jag se film, pussstjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu