trevlig kväll.

hallåhallå =) idag vaknade jag klockan åtta?! för att tobbe ringde osvosv.. sen kunde jag inte somna om, så jag såg tv, satt vid datorn åså =p sen där vid klockan ett skjutsade mamma in mig och anna till stan=) Anna skulle köpa nå kläder åså för hon har ju fyllt år.. så hon köpte en tröja,skor,mascara och en halsduk, hon har köpt massa annat för ngn dag sen. Jaja.. sen kom jag hem =p färgade håret. mörkbrunt som vanligt. Gjorde mig klar :) och sen for jag ut med frida, vi var med linus och ellen också :b satt mest inne på gården, jag och frida masserade varandras fötter :) haha, vi älskar det. hehe, sen bestämde vi oss att fara till coop när klockan typ var halv tio, så jag och frida for och hämta min moppe, och då stod mamma och gjorde god mat, kött och potatisgratäng =D , så hon fråga om vi ville äta, och såklart ville vi det. Men först for vi till coop där frida köpte massa gotta. sen skyndade vi oss tillbaka till mig =p käkade ;b mums.. Sen satt vi bara uppe på mitt rum och kollade igenom massa gamla bilder på datorn, haha.. många minnen alltså! Såg även på filmen från skolavslutningen när vi sjöng! :D jojo.. sen skulle jag skjutsa hem henne, så stannade vi vid ip för att ta en rp, och då såg jag ett stjärnfall :b men frida var så seg på att vända sig om även fast jag skrek typ =p haha, jag ba : KOLLA ETT STJÄRNFALL =p asså jag tkr det ser helt häftigt ut ;b höhö! jaja,nu ska jag väl fetta mig med popcorn, kanske ska gå ner och ser vad mamma gör, =p

imorgon blir det kalas, elias fyller 9 år ;b så får jag träffa liv & anton också <3
ja men jag skriver imorgon / madde

jhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu