torsdag

hej =) skolan idag var chill.. pluggat matte mest =) haha.. och efter skolan gick jag på stan med jonna :) hon köpte skor och benvärmare =p fintfint! sen när i hade gått ett tag blev vi lite småsugna på att ta en fika eller nå, så vi gick till roasters och köpte en varmchoklad =) väldans gott var det. mums! sen gick vi runt och kollade bara =) träffade frida också! hehe. Och nu sitter jag hos tobbe, vi ska snart äta åså ;-b de ska bli gott för jag är hungrig =D haha, tror faktiskt att jag ska sova hemma ikv? fårse ;b Och sen efter vi har ätit kanske det blir skellefteå=p för tobbe ska byta sin cross och sin skoter mot en mycket fräschare och finare skoter =D haha. men nu ska jag gå, pusshej

ggsdgs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu