tisdag

hej =p är på praktiken nu, =p barnen har vilostund. så då passade jag på att sätta mig hära =) har nyss haft lunch också, har varit med tobbe då, vi var på ica en sväng, sen in i hertsöskolan och hälsade på =b haha.. morfar ska komma till oss idag =D längesen man träffade honom.. så det ska bli kul =D hihi, sen ikv ska jag väl umgås med någon.. jaja

igår så var jag romantisk :) haha, jag och tobbe badade hemma hos mig, tända ljus och söta badbomber som var formade hjärtan :) haha, det var mysigt, för jag fick fotmassage ;D härligt! sen såg vi en film; im a legend. Käkade popcorn också;) haha..

aja, skriver senare.. puss                                                             svea =) gode söt!

hhhhhhhh
                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu