söndag,

hej =) nå, ska väl ta och skriva lite smått om junkön. det var alltså jag mamma pappa och tobbe =) vi startade från hamnen kring halv fyra kanske, sen började vi fara till klubbviken för vi skulle vänta på anneli och janne dära plus att vi skulle möta upp micke där också. Jag och tobbe gick runt och kollade, satte oss på stranden ett tag. Tog farväl av klubbviken =( åh, kommer sakna det med hela mitt hjärta, det är mitt favorit ställe. Ska fan fara dit i vinter med tobbe och hans skoter :) kolla hur det ser ut dära då ^^ haha, men iallafall, vi for från klubbviken när anneli och janne hade kommit, så for vi då till junkön. Det var ett jättemysigt ställe =) när vi kom dit gick vi och kollade runt åsånt=) sen började jag och tobbe att fiska, tills maten skulle bli klar =D men fick inge fisk. de var dött som fan. Haha, sen åt vi i båten =) mamma och pappa åt lax & potatis och nå grejs :b vi smakade också, var rätt gott! men jag och tobbe åt potatissallad och rostbiff <3 gottgott! efter det gjorde pappa ordning i båten, så jag och tobbe kunde lägga oss ner och se på film =) mysigt. vi såg american pie. haha, alltid lika rolig. Vi fetta oss med godis också =) hihi! och efter det gick vi till annelies och jannes båt och satt där med alla och tog det lungt, vi väntade tills klockan skulle bli tio så vi kunde basta=) så, efter tag gick vi då och basta, så sköönt =) helt mysig bastu, det var stora fönster framför där man satt så man kunde se ut på havet, och det var ju kolsvart ute, så de var jättehärligt. Hade vattenkrig där inne, med ISKALLT vatten, Allt började med att jag bara satt och njöt av värmen, så fick jag isjävlakallt vatten över mig, Mickes fel! haha, jag tvekade inte och kastade tillbaka :D HAHA! kul det var. =) sen gick alla ut ur bastun och gick och duscha. Jag och tobbe satt kvar ett tag, sen drog vi också och duscha! och sen efter det, var klockan kanske halv tolv? då gick vi till grillplatsen och grillade korv och myste på med massa filtar om oss, för det blir ju rätt kallt. Så skulle då alla sova sen, så vi gick till båtarna. Och vi gick och la oss i våran båt och slog på en skräckfilm, men såg inte så mkt av den, för det handlade om en mördare som gick runt och mörda folk i båtar ^^ haha, såå.. vågade inte se ngt eftersom att vi sov i en båt? uuh, :P haha, läskigt. Och idag på morgonen vaknade jag av att ja skallade tobbe. haha, vet fan inte hur det gick till. Menmen, klockan var bara nio?! pappa och mamma var redan vakna :D haha, vi for från junkön vid tio. Och när vi kom till hamnen så packade vi ur båten och så for vi och köpte ett par skor till mig. Sen hem:)

och nu sitter jag hos tobbe, vi har nyss ätit kyckling och ris. det var smarrigt.. nu ska vi bara glo tv.
sen hem till mig en sväng måste hämta nå grejer..
och imorgon är det skola, börjar halv nio och slutar elva. chill som fan.. aja , ha det najs. puss/madde

fffffddddssshhhhjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu