onsdag

hallåhallå, Jag for aldrig till skolan imorse eftersom jag fortfarande hade feber. Har vilat hela dagen och nu mår jag hyffsat bra. Ska till skolan imorgon iallafall=) kanske ska köpa nya skor också ;-b om mamma går med på de ;) och nu sitter vi och kollar på tv och väntar på att regnet ska sluta så vi kan fara till mig. Ska ta hem smutstvätt och tvätta de. och ta hit nya=) .. vill att huset ska bli beboligt snart.. blir så less på idioter så ni vet inte, dom som inte har något liv, måste förstöra andras? haha, patetiskt! aja, ids inte skriva så mkt, är otroligt trött. aja, hejdå

lesslessless.


tobias, du är finast babe, jag älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu