onsdag

hallåhallå =) praktiken idag gick jättebra ;-b åh, jag vill bli en dagisfröken på riktigt =) fettkul. haha, efter praktiken for jag och anna och köpte frukt, sedan for vi till hertsöbadet och basta åsånt ;b det var mkt härligt! vaaarmt. hehe. och efter det for jag och hämtade tobbe, och sen for vi hem till mig och fikade åså, ;b för mamma och anna fyller år idag :) så grattis på dom! mamma fyller då 41, och anna fyller 14 =) fjortis blir hon, men de va hon redan ;) haha.. farmor har också varit hos oss, och jag måste bara berätta hur rolig hon är, haha, så jävla söt,

jag ; mamma jag har jätteont i hälarna..
farmor: men du har problem i dom va?
jag : joo..
mamma: ja, och anna har också ont, fast på sidan av foten,
sara : och jag har också ont i hälarna, vad är det för fel på oss?
farmor, jani, ni måste vara missfoster!
alla : HAHAHAHAHAHAH! =p
farmor: men jag har iallfall fruktansvärt söta fötter tycker jag :D

hahahaha, så jävla kul det var, ni skulle ha hört;)
och hon köpte ett par skor av mig, svarta,höga skor =p asså inte högklackat men ja, ni fattar :D
haha, för jag har bara haft dom en gång för jag fick ont av dom. så då tyckte hon synd om mig och gav pengar till mig =D hah.. så nu har hon snygga ungdoms-skor, och är runt 60bast =p så jävla najs! hahah.

jaja, sitter hos tobbe nu=) vi ska väl göra någe.. hejdå!
                                           
                                                SÖT - SVEA :)      (ett dagis barn!)
fffff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu