lycka är att älska dig

det finns många jag älskar, många jag saknar. Men jag vet en person som jag älskar högst. Och det är du tobias! Du finns alltid vid min sida. oavsett vad, och jag kan inte prata med många, det är dig jag delar allt med, och du orkar lyssna, du orkar trösta du orkar älska mig. Du är värdefull älskling, glöm aldrig det. Så många gånger du har ställt upp. Jag är tacksam! Det finns ingen finare än dig, och det kommer inte finnas någon bättre i mitt liv! alla problem vi har haft, du har kämpat, och det har jag också. Du har aldrig gett upp. Jag har tänkt : ensam är inte stark, men tillsammans är vi starka! du&jag tobias johansson. Jag kommer aldrig att låta dig gå, vi ska dela vårat liv tillsammans, livet ut babe. För vi två, vi hör ihop. Jag vet det! Du är den underbaraste pojken i hela världen. Jag gör vadsomhelst för dig, jag lovar. Jag älskar dig förevigt, /din egna madelene

mnk,k  <3 JAG ÄLSKAR DIG TOBIAS JOHANSSON MEST AV ALLT, JAG LOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu