lördag

hejhej =) just nu sitter jag hos tobbe, jag framför datorn och han framför tv,n .. =) vi har nyss varit ute en sväng, träffat folk åså =b när jag väl är ute så är det folk ute =D haha, så det var ju trevligt. efter att vi hade varit ute så for vi till coop och inhandlade en stor cola. så vi ska se nå avsnitt av pb. Sen sova eller nå? haha.. för övrigt idag så har jag varit med isabell =) vi har bara farit runt, varit hos alexandra åså =D hehe, aaja, ids inte skriva mer. är inte så pepp på att skriva =D haha, ska se klart beck nu med tobbe.. men jag kan skriva imorgon =) måste vara lite aktiv. haha, aja, herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu