LÖRDAG - JUNKÖN

tjo=) igår.. jadu, vad ska man säga. Den där lilla fittan alltså. Tror att du är cool för att du går runt och knivskär alla? fyfan så jävla töntigt. ojoj, orkar inte skriva allt som hände igår, dom flesta vet ju.


iallafall , en ny dag. Och snart ska jag mamma pappa och tobbe fara till junkön. Mammas och pappas kompisar är där också. Så det blir att ta båten dit. Vi ska även sova över också, hoppas bara inte det blir så jävla kallt inatt. brukar inte sova i båten i september. för det är kallt, menmen! Där ska vi iallafall äta god mat, se film i båten, basta, fiska, supa, och ha allmänt trevligt =) och äta fett med candy! mums, men nu ska jag packa ner det jag ska ha med mig, leta fram nå filmer osv :) men ha det najs.

nås på telefon: 0761310848

http://www.family.se/vi/1077790.htm?ca=1_a
min mamma är sötast i världen, kolla länk:')


hhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu