just dance

hej =) ska berätta lite om igår.. det började då att jag gjorde mig klar och for till ela i stan =p där vi skulle festa. blev tjorv med mina öl jag skulle ha, men det löste sig sen så jag fick dom iallafall =) Det var rätt så najs dära =p men det var så jävla mycket folk, alla var tvungen att drä där vid halv 12 typ? för om det är mycket folk i en lägenhet så levs det ju om rätt mycket. För det var typ proppat med folk. haha.. så efter det for jag tobbe jacke och hampus till statiol, köpte mig en french hotdog. mums!!! sen for vi till ica, så ser vi att det är avspärrat vid badet med massa poliser,usch.. hur fan kan han göra såhär? han skadar ju sig själv och andra, det måste ju få ett slut ngn gång. Aja.. dom sitter nu anhållna, hoppas att dom lär sig. Nu vet ni alla att hertsön, är helt jävla fucked up. Eller, det är ju sånnadär personer som förstör allting. men iallafall, vi for utanför jocke sen, mamma var där inne, så jag gick dit, vi pratade om det som hade hänt osv. Sen gick vi hem, och mamma är så jävla osmart?hon rullade min moppe från jocke för hon ville inte att jga skulle köra utan hjälm och spec inte när jag hade druckit. Så hon ställde ju moppen bakom våran bil, så när pappa skulle backa ut den idag?tror jag det var, så backa han rakt på den, haha.. lite sönder, men, det funkar! Nåja, idag blir det väl bara mys, Film,god mat, kanske hockey osv, kanske drar ut en sväng också =p fårse. Men nu ska jag kila, ska ringa nåra samtal..

pussen.

fhdfhf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu