i will always love you..

hallåhallå.. sitter hemma oss älsklingen nu, eller jaa, det är som mitt hem också nuförtiden? haha, fyfan. Vi såg iallafall andra avenyn för ett tag sen <333 men första avsnittet var inte så jäkla bra som jag hade trott? aja, det är ändå det bästa program som finns! Annars idag har jag ju varit på barnkalas :b käkade tårta osv. fett gott, sen for jag till henka och hämtade tobbe, så for vi hit och åt tacos ;D och nu ligger han i sängen och degar, jag ska tvätta bort sminket, borsta tänderna och göra mig klar för sängen :b aja, jag skriver nåra rader imorgon.. puss


i will always love you, tobias johansson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu