hejhejhej

en helt vanligt söndag.. Har bara varit hos tobbes mormor och tagit det lungt =) therese's baby somna i min famn =) så söt, vill också ha en liten bebis :( åhh.. men vad ska man göra.. haha. Iallafall så har jag nyss duschat, jag och tobbe ska se sex and the city filmen =) alla säger ju att den är bra så =p haha.. och imorgon är det skola.. blir att nöta matte =) haha.. sen praktik tisdag och onsdag hela terminen. ska bli najs.. aja, vet inte vad jag ska skriva. livet är tråkigt just nu.

saknar alla, saknar allt... skit också



http://www.dalecarliacup.se/index.php?page=sidor/cuptv&file=webcafee 
haha, ni måste bara se så söta vi var :') jag & frida. darlecarlia-cup 06! borlänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu