hallå=)

nu är jag hemma från skellefteå =) så nu har han bytt till sig en finfin skoter =) påvägen hem köpte vi nå cola&godis. Och sedan somnade jag , haha, var svintrött. ska iallafall se tv nu, sen sova =)



glömde att säga att idag är det TVÅ OCH ETT HALVT ÅR ;)
ojoj, det är många månader?
11 april,maj,juni,juli,aug,sep,okt,nov,dec,jan,feb,mars,
april,maj,juni,juli aug,sep,okt,nov, dec,jan, feb,mars
april,maj,juni,juli, aug, 11sep;);););) 

ojoj=) jag kommer aldrig bli less, för jag älskar han mer för varje dag som går <3
min underbara tobias!!! du betyder ALLTING för mig babe :) <3 pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu