godnatt

dags att hoppa i säng strax tror jag =) tobias ska få massera min rygg, har så jävla ont efter att ha lyft alla småbarn. Men han kommer vägra.. men nog fan ska ha få se att han ska massera mig vare sig han vill eller inte. haha, jag sov en stund på efter middagen hemma hos tobbe, och skönt vare =p vaknade av att tobbe börja slå ihjäl mig typ.. haha, han var på nå cphumör, och jag var så sur&trött såjag börja slå han, haha, så slogs vi, och jag nöp han så nöp han tillbaka typ under armen.. så nu är jag helt blå och röd dära.. ser ut som ett sugmärke typ.. det är helt ömt =/ haha, jadu.. man ska inte bråka med mig när jag är nyvaken =p aja, ikväll har jag varit ute på med sötfriiiidddda <3 har suttit och pratat med folk om gamla saker.. haha, typ om lunar, ni måste ju känna igen det här? (hallå, jag är ju glömd på ditt kp? jaja.. då vet jag) haha, så jävla fult. ;) Sen såg vi på idol osv, jag och frida masserade varandras fötter som vanligt, fett jävla skönt äre ju. Hehe, men nu ska jag göra mig klar för sängen och sno åt mig lite massage. pusss

ee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu