lördag

ids inte skriva nå om igår, var iallafall jätteroligt.

Nu är jag hos tobbe,och vi ska alldeles strax fara ut =) kanske ska ta och promenera till hertsön? om vi inte tar bussen, är så jävla slö och risigt idag =b haha.. ids inte köra moppe, det är för kallt :b Men vi ska iallafall till sporthallen och spela pingis ;b haha.. sen blir det mys hos tobbe med massa godsaker och en bra film. Jag kan skriva senare när jag har kommit tillbaka hit, för nu ska vi nog fara? tobbe pratar om att hans mamma ska köra oss, vi får se ;) puss! ni når mig på 0761310848

fan vad falska alla är, less jag blir.
fnns det någon man kan lita på?

madelene nyberg =b

jag älskar dig tobias johansson, du är finast av allt och alla, min sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu