torsdag

dags att börja blogga tycker jag. Bilddagboket är slitet,
och det är många som bloggar nuförtiden. så varför inte?
Idag vaknade jag kring 12, med älskling brevid mig.
Men jag somnade om sen =) och klev upp för ett tag sen.
Håller på att bli sjuk igen .. suck! hade ju just blivit frisk.
Men så är det, först blir jag sjuk, sen tobbe, sen jag, sen tobbe =p
undra när det slutar. haha.. Vi ska iallafall hem till mig på middag vid fem,sex!
Det blir kräftor.. som jag inte har ätit på flera år,
kommer inte ens ihåg hur man äter ^^ haha.
men mamma får visa mig! Och senare ikväll vet jag inte vad som händer..
kanske umgås med flickorna =p jag får se.
Jag ska höra med becka och amanda osv vad dom har för planer :)
 Och i helgen, ska jag ida tobbe och jimmy fara och bada i piteå.
Men om det blir nå tjorv med det så ska jag och tobbe fara på bio,
om det finns nå bra filmer, aja, ska äta nu, hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu