söndag,

hej =) barnvakt igår, och det var väldans tjill! När barnen hade somnat så kom henri och camilla förbi och joinade oss :) vi såg film åsånt, och där vid tre kom jocke och jennifer hem=p jocke hade väl varit en bråkstake;) haha.. iallafall så somna vi typ dirr när vi kom hem! hehe. Och idag, vaknade jag av att tobbe kom och sa: jag far till arvidsjaur nu älskling, jag ba ; åhhh, far inte :( ! men han ville ju fara dit och fiska så. Jaja.. men kommer sakna han, han ska sova där två nätter. menmen, jag överlever! och det är skola imorgon :) har suttit och pratat med jennifer om iv igår, hon har gått på iv i fyra år med samma lärare som jag ska ha. Hon sa att dom är jättebra, men anledningen till att hon gick så länge var för att hon inte visste vad hon ville gå sen. Men jag har då tagit åt mig av vad hon har berättat och jag ska ge järnet kan jag lova. Plugghäst i högsta hugg;) haha. Jaja, kanske sover hos tobbe inatt utan han? slipper jag sara och anna bråka som fan om duschen, vi har fortfarande inte fått värmeskiten. åhhh, fuck pyromaner. ni kan dö, ok?! japp. Jag har iallafall nyss duschat, och ska sitta här ett tag, sen så ska jag dra mig hemmåt :) och ikväll så ska vi tjejer fara till hertsöträsk och grilla osv. Ett bra avslut på sista dagen av sommarlovet :) låter najsss. men vi hörs väl senare eller nå, pusss!

sötis
 puss på dig anton :) gullunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu