sista veckan

ohmy... sista veckan av sommarlovet nu? vad ska man säga. jadu, bara att använda den här veckan till något roligt. Ska försöka umgås så mycket som möjligt =) hehe, åh, igår.. skulle jag skjutsa amanda till mjölkudden, och när vi var vid kvantum så gick ju såklart min gasvajer sönder. fan vad less, var där svinlänge.. för ok han stänga,så kunde inte köpa ngn ny.. så, tobbe fick tolka hem mig. och då var klockan ca: halv ett ? nämen, typ. och när vi kom till han, lämnade vi min moppe så for vi vidare till modig och tog en rök dära. Och sen innan vi skulle hem for vi på statiol och köpte nå käk =) jag köpte nå salladsgrejs och tobbe köpte en macka. Och vi köpte även en stor god cola. haha, hursomhelst, ligger i tobbes säng nu. ska snart duscha. Och han ska fixa min moppe =D hihi, sötis han är!!! och senare kanske jag är med becka?=p fast. det regnar =( PISSVÄDER. aja.. jag ska iallafall inte skriva någemer, för jag är trött =p pusshejdå. <3 / madelene ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu