pissväder

jag vill ju ha soool! men tyvärr får man inte alltid som man vill. Men idag har jag inte varit ute någonting. har inte idas. Jag och tobbe har istället möblerat, städat och fixat lite :) det blev mycket mysigt;) det blir nog att se tv resten av kvällen. Kanske slå på någon film och bara mysa.. och ela kanske ska börja i min klass =) hennes pappa skulle fixa det. fan vad kul vi ska ha <3 hihi, men ja.. språklådan? seriöst.. men tobbe rekomenderar lärarna eftersom att han hade dom förra året. och dom ska tydligen vara jättebra. så, det är ju ett plus i kanten. hehe.. just nu ligger vi i hans säng. Han ligger och kollar på discovery som han alltid nöter ^^ dom håller på att bygga cars. Ibland är det faktiskt bra.. men less blir man av att nöta det hela tiden. =) skulle vara med becka idag, Men vi är slöa båda två.. =) men nu ska jag vara ännu mera slö och sluta skriva.. ska lägga bort datorn och krama om min älsklingspojke! skriver kanske ikv. Ha det bra :) puss och hej!!!


madelene nyberg <3 tobias johansson!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

jimmy brukar också alltid se på discovery :P

2008-08-18 @ 18:43:58
URL: http://wildandcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu