onsdag

tredje dagen i skolan=p gick bra. Tobbe var ju med också :) jag vaknade typ kvart över sju? satt upp håret, sminkade mig åså=p sen väckte jag tobbe :) Vi fick skjuts av tobbes mamma till skolan.. slapp ta bussen =) började nio. Idag har vi fått göra en läsförståelse =p gick väl bra, men det var trist =p ja, efter det slutade vi =) och imorgon är sista dagen i skolan eftersom att vi är lediga på fredag.. fett skönt! jaja, slutade elva då.. efter det gick jag & tobbe på stan, kollade på nå jackor åså =p sen bjöd tobbe mig på max :) han käka ett skrov med plusmeny och jag tog ett minimål med plusmeny =) det var gott, och jag blev mätt =) hihi. Efter de så gick vi till arbetsförmedlingen. Tobbe skrev in sig där åså =b sen tog vi bussen hem :p haha, vi sitter och dunkar musik och fular oss :) vi ska snart hem tll mig =p ska ta ut vovven på en promenix :) och hämta nå kläder och sånt ;b sen ska vi på middag hos tobbes mormor :b gott. jaja, nu ska jag nöta musik sen fara ;) men jag kan skriva nåra rader senare. föressten, har ingen telefon för tillfället =p aja, hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu