i can feel the love tonight

hejhej, =) blev mest myspys ikväll=) vi for då på ica och köpte godis och dricka, sedan förbi ove&rejdun och lånade titanic. åhh, den är fortfarande lika bra ;) tårar i ögonen hur många gånger man än ser den. Helt klart den bästa filmen!! men dock den längsta. Och nu ligger jag och sötnosen min i hans säng =) han ska ju se ngn jävla skoterfilm som jag inte alls är intresserad av, men, har ju inget val.. kan ändå inte sova när han har på volymen, så jag får väl hålla ögonen öppna och se den iallafall. haha, jaja.. ids inte skriva mycket mera.. tobbes mamma ska tydligen väcka oss tidigt imorn ^^, haha, ja hejdå 

tobias johansson är den underbaraste och finaste i hela världen. kysssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu