helgen

hejhej =) dags att berätta lite om helgen.. på fredagen minns jag inte vad jag gjorde. inget speciellt iallafall. Men igår, lördag så var jag på ove & rejduns brölopp =) vid fem typ. gud så fina dom var, ojoj, blev typ sugjen på att gifta mig själv =) hahah, nä men det var jättefint =) efter det så var det middag på södrahamns-krogen för att fira brudparet, det var buffé, det var svingott, åt fett mycke.hahah, dom har världens goaste potatis dära =D jag lovar. haha, for därifrån efter att jag hade ätit och tagit det lungt, alla andra söp sig fulla. hah, jag och lillasyster åkte taxi hem, och därifrån tog jag moppen till tobbe, :) vi myste åsånt, sen somna vi rätt fort..

och idag var jag på dop, alicia döptes :) så söt ;D det dom fick av mig i dop-present var en dress, asså byxa och tröja, som var svart/rosa =) så stod det : cool girl, mycket söta kläder =) också fick hon ett par fleeceskor också, =) jag fikade aldrig där efteråt för jag skulle vidare på kalas, eller kalas och kalas, elin fyllde år, tobbes kusin=) så där åt vi tacos,tårta osv och hade trevligt. Vi kom typ därifrån för ca en timma sen? ja, iallafall så har vi städat lite på tobbes rum, blir så stökigt när man är två stycken =p vi ska flytta hans bokhylla också =) haha,

åh, det är skola imorgon, blä! men det är tur att jag inte har så långa dagar.. och imorgon får jag mitt schema också=) jaja, nog om de, ids inte skriva nå mer. pusstjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu