då var det tisdag

och vad innebär det? jo min efterlängtade söta älskade tobias kommer hem idag =) dom skulle väl börja fara från arvidsjaur snart :) hihi, han ska få tusen pussar och kramar!!! ja, och skolan.. började nio =) slutade elva. fast jag stannade kvar för jag skulle planera mitt schema med jyrki =) så, dom ämnena jag valde var : matte,engelska,geografi,svenska och biologi =) så, inte så mycket att plugga, så jag ska gå tre dagar i veckan, sen ska jag praktisera dom andra två dagarna :) på lite olika ställen, tillexempel dagis :b gillar ju småbarn somsagt. så, det passar mig. Och jag kanske ska gå barn och fritid sen så. men iaf, Rebecka är påväg hit nu, hon ska vara med mig tills tobbe kommer hem :) chillchill, och jag har skavsår :( jävla skorhelvette, hade högklackat idag utan sockar, och då fick jag skavsår, ajaj! men jag kan skriva lite senare, om jag får tid till det. men det tror jag nog att jag får ;-b hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu